Garantievoorwaarden BB Electronics

1. Wettelijke garantie

Bij BB Electronics hanteren we de wettelijke garantie zoals vastgesteld in de EU. Dit betekent dat een product naar verwachting moet functioneren en een redelijke levensduur moet hebben.

Voor nieuwe producten geldt een minimale garantie van 2 jaar.

2. Fabrieksgarantie

Sommige producten hebben een fabrieksgarantie. Dit is een extra garantie die wordt aangeboden door de fabrikant. Als dit van toepassing is, vind je deze informatie bij het product.

3. Wat valt onder garantie?

    De garantie dekt defecten die zijn ontstaan door normaal gebruik van het product. Dit betekent dat wij het product gratis repareren, vervangen of een oplossing bieden als:

    Het product niet werkt zoals verwacht. Er een technisch defect is binnen de garantietermijn.

    4. Wat valt niet onder garantie?

    De garantie vervalt in de volgende gevallen:

    Schade door verkeerd gebruik, vallen of stoten. Waterschade, tenzij het product waterbestendig is. Normale slijtage (bijv. batterijen, kabels). Producten die zijn aangepast of gerepareerd door derden.

    5. Garantieprocedure

    Heb je een probleem met een product? Volg deze stappen:

    Meld het probleem via info@bbelectronics.nl / het contactformulier. Stuur foto’s of video’s van het defect mee (indien mogelijk). Wij beoordelen de klacht en geven binnen 3 werkdagen een reactie. Indien nodig, sturen we instructies voor retourzending en reparatie/vervanging.

    6. Kosten

    Als het defect onder garantie valt, betalen wij de reparatie/vervanging en de retourskosten. Valt het defect niet onder garantie? Dan kunnen we een betaalde reparatie of vervangend product aanbieden.

    Enable Notifications OK No thanks